50% Edvin och 50% Jessica

På en liten Ö vid namn Mana på Fiji hamnade jag och Edvin som vårt femte stopp på vår jorden runt resa.
En utav kvällarna som vi spenderade på denna ön tog vi oss en bit bort från den övriga gruppen av människor och hittade en sandbank precis i anslutning till vattnet där vi dukade upp med en filt, några cider och lite choklad.
Edvin gjorde en brasa till oss och stämningen var på topp.
Vi låg på filten och tittade på en sagolik stjärnhimmel samtidigt som vi pratade om livet tillsammans, vår resan och framtidens planer.
Och där och då bestämde vi oss för att vi var redo för att skaffa barn och 5 månader senare upptäckte vi att det fanns en liten blippis i min mage <3
 
 
 
Mana Island
 
Det kändes och känns fortfarande såå rätt och på fredag är vi halvvägs in i graviditeten.
Om cirka 20 veckor kommer en ny familjemedlem in i våra liv, 50% Edvin och 50% Jag <3
 
 


Kommentarer
Sara aka Svenne

Så underbart! <3 er kärlek är så fin! Jag bara älskar er! :) <3

2014-02-12 @ 20:34:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0