känsliga läsare varnas!!

Kräkfest!!! 
Det började påvägen hem från mamma och pappa igår, blev plötsligt supertrött och kände mig lite illamående...men vi svängde ändå in om Ica Maxi påvägen hem för att köpa lite nödvändigheter. 
Edvin hade inte så mycket hjälp av mig för jag gick mest och fokuserade på att inte kräka. Tillslut så gick det inte längre så jag fick rycka åt mig en ica kasse nere vid majeriet och sen kan ni nog resten av den historien. 
Det blev snabba steg mot kassan och vidare ut på deras toalett för resten av historian, och så fortsatte det hela kvällen, hela natten och även nu på morgonen...Jag har precis fått i min 2 knäckemackor med ost, men det känns som om jag snart får säga adjö även till dom :( 
Vad är det som orsakar detta? jag har ont i magen och upp i hela halsen nu. 
 
Jag har precis sjukanmält mig från jobbet, planen var från början att ta med min tandborste och tandkräm för att åtminstonde kunna lukta lite gott mellan varven, men insåg precis att det inte är så passande att ta hand om  barn och kräka.
 
Mamma till barnet: var är fröken?
Barnet: hon är bara på toaletten och kräker...
 
 
Och där kom knäckebröden oxå.........
 
/Jessica 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0