när allt bara är perfekt!

Att planera att skaffa barn är inget man ska göra för att få förhållandet att funka, eller för att starka något som redan är svagt.
Nej barn ska man skaffa när man känner så mycket kärlek till varandra så att man inte vet vart man ska göra av all denna kärlek, när man inte får nog utav varandra och när man ser fram emot att göra allting tillsammans <3 
 
Att jag skulle ha barn någon dag har alltid varit en självklarhet och likaså är det för Edvin, men det är först nu jag har hittat mannen jag verkligen vill ha barn med, och det känns som att jag har vunnit högsta vinsten på Lotto.
 
Edvin kommer bli världens bästa pappa då han är engagerad till 1000 och involverad i allt vad det gäller gravidappar, vad man bör och inte bör äta, hur mycket man ska dricka, inköp av barnkläder, utprovning av barnstol och barnvagn och besök hos barnmorskan.
Han är världens snällaste och mest omtänksamma människa och han har inga problem med att sätta sina egna behov åt sidan när det kommer till mig och vårt blivande barn.
Han är duktig på att ta hand om andra och han har fina varderingar när det kommer till barn och hur man ska ta hand om dom på bästa sätt.
Han är rolig, leksam och skäms inte för att vara lite barnslig.
Och han har ett hjärta av guld med plats för mig och minst 5 barn ;P haha ( skämt )
 
Min fina Edvin
 
Men med all denna lycka och glädje jag känner tillkommer en oro...Kan allt verkligen få lov att gå såhär bra? får man verkligen vara såhär lycklig som jag är? 
Jag känner mig ödmjuk som tusan till allt som komma skall och tar ingenting för givet, det känns som om att det är då man får sig en käftsmäll tillslut. 
Jag är tacksam över varje dag jag får spendera med Edvin, och jag hoppar av glädje varje gång vår blippis hälsar från insidan <3 
Jag och Edvin ser alltid till att somna sams och jag skulle aldrig förlåta mig om jag inte sa kör försiktigt när det är halt ute.
Och pussar och kärleksförklaringar är vi långt ifrån snåla med då man ska passa på att säga vad man känner så fort man får chansen till den man verkligen älskar.
 
Jag tycker att man ska vara tacksam för när livet är bra och försöka se det ljusa i saker och ting när livet inte blir som man tänkt sig för det kommer det nog aldrig att bli och det är något man måste acceptera.
 
Men ibland måste man sluta oroa sig oxå och bara lära sig att njuta!
 
 
/ Jessica
 


Kommentarer
Sara aka Svenne

... Lite tom på ord... Vad ska man säga? ... Ni är så fina tillsammans och helt underbara! Blir nästan tårögd ju :') lycka till med allt! :) <3

Svar: du är fin på alla sätt sara <3 är glad att jag har dig i mitt liv
Edvin och Jessica

2014-02-13 @ 14:19:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0