oh happy life!!!

Vilken morgon, vilket väder och vilken mysig helg vi har bakom oss, och inte för att låta skrytsam men vilken vecka jag har framför mig!!! Blir helt pirrig i kroppen av all denna lycka <3 
 
Dagen började med sovmorgon fram till halv 9 tiden. Jag låg i halvvaken tillstånd och drömde om sol och värme och vid 9.00 gick jag tillslut upp ur sängen och hoppade rätt ner i träningskläderna och tog sedan med mig mowit ut för en super härlig powerwalk på 40 minuter.
Det var nästan så att jag inte ville gå in igen, men tanken på att spela fotboll på gräsmattan med moffs överröstades av min kurrande mage.
 
Jag öppnade vårt kylskåp och hoppade av lycka ännu en gång. Vi bjöd nämligen våra vänner på brunch igår så det fanns massor att välja på så just nu sitter jag och smaskar på detta ;D 
 
Snart ska jag börja att göra mig redo för jobbet ;D 13-19 jobbar jag idag sen så är jag ledig tisdag onsdag och torsdag. WWWWWIIIIIIIIIIEEEEEE!!!!!
 
 
Puss och kärlek / Jessica 
 


Kommentarer
Sara aka Svenne

Du är bara så underbar! Man blir ju helt lycklig bara av att läsa dina inlägg ;) vi ses imorgon snygging! <3

2014-02-24 @ 11:13:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0