valentines day

Idag tänkte vi fira alla hjärtans dag trots denna envisa sjukdom som har hållit i sig en hel vecka nu....Jag har enbart tagit mig mellan sängen och soffan och har verkligen varit helt död och utslagen, men idag ska jag samla mina krafter för en mysig dag med Edvin <3
 
Det är förresten inte bara hjärte dag vi firar idag utan även vår lilla blippis som idag är 50% färdigbakad!
 
 
Jag och Edvin har tagit det ganska lugnt med inköp till bebisen. Vi köpte en body och ett par byxor i vecka 12 efter att vi fick lyssna på hjärtat mest för att intala oss själva att detta verkligen är på riktigt.
Sen har vi inte köpt något fram till efter ultraljudet i vecka 19+6. Men förra veckan gick vi lite banans på väla och på hm home och igår på Jollyroom.se
 
Detta klickade vi hem till lilla B från jollyroom igår ♥
 
Brio go 2013
Brio go 2013 all black
 
Brio go skötväska
babybjörn
 
 
 
Vi känner oss väldigt nöjda och förväntansfulla och vi hoppas att vagnen kommer bli precis det vi önskar oss! 
 
/Jessica ♥
 
 


Kommentarer
Goran Klintenheim

Gött att läsa Jessica. Tycker det är klokt tänkt att ta det lite lugnt med alla inköp osv. Så resonerade vi också inför Levi. Det är dessutom nästan lite roligare att handla sen när underverket kommit ut :) Detta gjorde min dag, att se att det faktiskt finns folk som tänker lite extra. Gå nu och plocka en extra servett från pölsemannen som belöning ;)

2014-02-14 @ 12:42:01
Sara aka Svenne

Eftersom jag är ert största fan här på bloggen så måste jag ju kommentera ;) hoppas ni får en mysig dag trots sjukdom.. Jag saknar dig och vill snart träffa dig! Se till att bli frisk! Hälsa Edvin, Mowit och blippisen ;) ha en härlig och mysig alla hjärtans dag! <3 kärlek från mig!

Svar: <3<3<3<3
Edvin och Jessica

2014-02-14 @ 14:13:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0