På benen igen!

Jag mår betydligt bättre idag, wiiihooo! Ska fortsätta att ta det lugnt fram till Edvin kommer hem idag iaf :D Då ska jag äntligen gå ut i det fina vädret en stund och sparka boll med honom och mowit.
 
Jag har åtminstonde inte kännt mig särskillt ensam när jag har legat här hemma i soffan och försökt att få i mig lite föda utan att kräkas. Bebisen sprallar på utav bara den och sparkar värre än att det är uppvärmning inför fotbolls vm. Och mowit har legat här trogen vid min sida :D 
 
Jag tänkte att jag skulle visa vad Edvin pysslade med förra söndagen till lilla Bs rum.
 
 
 
En superfin klädställning i koppar som alla fina koftor m.m ska få hänga på.
Visst är han duktig? 
 
/ Jessica 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0