Aloha `auinala - Good afternoon

Hawaii in my heart <3 
 
Jag är lite rädd för att åka till Hawaii, chansen är rätt stor att jag kommer bli förälskad i denna fantastiska ö-värld och aldrig mer komma hem...
Det känns på något sätt som att jag hör hemma där borta, även fast jag aldrig varit där.
Jag är frälst i deras kultur, jag älskar allt som har med surfing att göra, hawaiianska är det finaste språket i världen och deras musik är som glädje medicin för mig.
Jag är såå galet taggad på att få komma ditt och på att få uppleva allt det som jag drömt om ( och då snackar vi inte honululu, där alla andra har varit och gjort avtryck, utan vi ska till  alla dom andra grymma öarna ) 
Aloha `oe Ku`u Lei ohana - farewell to you my beloved family. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aloha Nui Loa / Jessica <3
 


Kommentarer
Sara aka Svenne

Åh bara lite avundsjuk! Du får flytta ditt bara jag får komma och hälsa på typ en gång i månaden iallafall :D och den får du lära mig att bli surfproffs ;) haha!

Svar: du får komma och hälsa på när du vill <3 surfproffs är bara för namnet på vad du kommer vara när jag är klar med dig :D:D:D
Edvin och Jessica

2012-12-02 @ 14:00:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0