vi är på gång!!

95 dagar kvar till avresa ;D det börjar närma sig sakta men säkert.
Igår bokade vi ytterligare 2 resor, Fiji-hawaii och hawaii-Los angeles så nu är det bara hemresan kvar....tror vi skiter i den haha. 
Vi betalade även vårt volentärjobb på Bali och idag fick vi vår lägenheten uthyrd till ett super härligt par från Söderhamn.
Det går uppåt och framåt om man säger som så.
I skrivande stund så letar jag efter surfing camps, förhoppningsvis på Fiji. Det hade varit roligt att ta vår surfing till en högre nivå, och gärna innan vi kommer till Hawaii och Los angeles ( där vill man ju gärna se lite proffsig ut ) 
 
 
/ Jessica
 


Kommentarer
Sara aka Svenne

WOOOW! AWESOOOME! :D Allt flyter på som det ska verkar det som, låter nice! :) Hur är det med visum och så? Redan fixat det? :) Måste ses snart snygging! Måste ha min Jessica-drog ;) <3

Svar: Kan tro ;D alltid går toppen, nä visumen är inte klara än, vi ska ta tag i det efter jul, samma med vaccination :P ja klart vi ska ses, säg till när du kan så är jag på, nästa vecka är jag ledig ons-tors alla andra dagar jobbar jag till sju ;D pusss min solstråle <3
Edvin och Jessica

2012-11-26 @ 23:29:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0