Fan vad jag längtar nu

130 dagar kvar nu ungefär och jag längtar som fan! Nu känns det som vi börjar få saker och ting gjorda, vi va på väla igår och kolla på lite saker som kan vara bra att ha med sig på resan.
Vi planerar för fulla muggar och det är riktigt roligt för jag börjar bli riktigt pepp nu! Man ser ju fram emot det så mycket nu. Det ska bli riktigt skönt när biljetterna är bokade, då ska vi fan i mig fira!!
 
Nä nu ska vi dra och köra ett grymt rygg/biceps pass på gymmet! Tagga!!
 
///Edvin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0