don't wait for the perfect moment take the moment and make it perfect

Hej mitt namn är Jessica och det är troligtvis jag som kommer att vara mest aktiv här :D
Jag är en positiv och energisk 23 åring med höga förväntningar på livet.
Jag jobbar just nu som ansvarig i sveriges största butikslekland och trivs som fisken i vattnet. Jag bor tillsammans med min sambo Edvin och vår hund mowit i en mysig 3a i helsingborg.
Just nu så känner vi att fast jobb, husbygge och barn tillverkning gärna kan vänta en liten stund, vi vill se världen först <3
OPTIMIST
 
bild från walk of fame Los angeles 2011
 
Hejsan mitt namn är Edvin jag är en 25 årig äventyrare med både humorn och hälsan i behåll ;D 
Jag är en glad kille med stora drömmar och höga ambitioner.
Just nu jobbar jag som rörläggare på Bravida och är grym på det jag gör, men för tillfället hade det varit gött att pausa livet här hemma och ge mig ut på äventyr med min brud <3 
REALIST
 
bild från en frukost på i santa monica 2011
 
Nu är det ungefär 11 år sen vi träffades för första gången och 1 år sedan vi blev ett par på Los Angeles flygplats, både jag och Edvin har stora drömmat och mål, faktiskt så många så att tiden inte räcker till ;P men nu tänkte vi ta tag i en utav våra drömmar, så det är dags att ta fram papper och penna och en stor kartbok och börja planera vår livs resa jorden runt <3 
 
första gången vi surfade tillsammans venice beach 2011
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0