2 dagar kvar!!

Nu är det riktigt riktigt riktigt nära :D 
 
Idag har jag ätit frulle med Maria och Olivia och sen har jag och OLLIE umgåtts nästan hela dagen :D:D:D:D:D
Vi har shoppat nödvändigheter på väla ( medicin, vindjacka, hänglås, väsköverdrag, böcker och spel till barnen på Bali )
Sen så åt vi en braklunch och efter det blev det kaffe hemma hos Olivia. 
När jag hade sagt hej då till henne (vi ses igen imorgon) så hämtade jag upp Edvin och hans bror för att åka hem till Edvins pappa och hans fru där det va KALAS! smörgåstårta och trevligt sällskap fram tills nu. 
 
Nu avslutar vi kvällen i sängen med Mia på grötö på datorn, Natti natti <3 
 
 
hipp hipp hurra till Tobbe som blir 55 på måndag :D 
 
/ Jessica 


Kommentarer
Olivia

YAYYY!!! Tack för idag <3

Svar: tack själv min hallonblomma <3 kommer sakna dig massor :(
Edvin och Jessica

2013-02-27 @ 22:33:49
Sara aka Svenne

Vi ses till sommaren snygging! MISS YOU ;) <3

Svar: det gör vi <3 saknar dig med juuee :D
Edvin och Jessica

2013-02-28 @ 11:13:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0