sista natten i lägenheten :(

Hela denna dagen har varit KAOS, utmattande , underbar, omtumlande, jobbig, och förjävlig om vart annat :S
Dagen började med att mitt bankkort var borta, jag Edvin och Olivia har letat ÖVERALLT utan framgång, så det blev till att ringa och spärra kortet och beställa nytt. 
Sen så hade jag, Olivia, Edvin, Beck och lilla William ätit brunch :D
 
Efter det så kramde vi Beck och lillkillen hejdå :/ och sen blev det en sväng inom väla och biltema innan vi släppte av Olivia och sen snabbt ner till vaccinations stället där vi fick vår sista dos hepatit B.
Sen lämnade vi tillbaka vår lånebil och betala en hutlös summa för lånet, not fun at all....
När vi kom hem så kom första Edvins mamma och sa hej då, efter hon så kom Johan och Felicia följt av mina syskon och min mammi och sist med inte minst så kom Olivia och andy och kramade hej då. VI SES TILL SOMMAREN ALLA UNDERBARA <3<3<3<3
 
Nu är vi utmattade och trötta som apor och ska snart slänga oss i vår säng en sista gång på evigheter, imorgon is the day with a big D!!! 
Mammi och pappi kommer på frulle och sen så kör dom oss ner till knutpunkten där vi ska ta tåget ifrån, sååå snälla så. 
 
Natti natti <3 
 
 
Jag, lilla W och trams farbror Edde ;P 
 
/ Jessica 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0