STORSTÄDNING!!!

HELLO PARTYPEOPLE!!!
 
Idag är en grinig och bölig dag :/ känner smått panik och är inte alls sugen på att göra något!
 
Jag fick som tur va ladda batterierna innan med härliga och välbehövliga kramar från Beck och min bror Mattias och sen blev det lite kaffemys och promenad med Beck och lilla William under tiden som Matte tränade<3 
Innan dess var jag och tränade och solade. 
 
När jag kom hem igen så var humöret ett helt annat :D Nu har vi haft storstädning här hemma och Edvin har precis varit iväg och handlat grejor till TACOS!!! och ikväll kommer Maria en runda och kollar mello och myser <3
 
VARNING FÖR EXTREMT FULA BILDER :P 
 
 
 
 
Såhär blir det om Edvin ska fota :S jodå så att....
 
Idag är det bara 6 dagar kvar!!!
/ Jessica 


Kommentarer
Bobbi

Din jävel vilken röv;)

2013-02-23 @ 21:10:32
Sara aka Svenne

Haha alltid lika snygga :D Vilken tur att du har Becki :) Jag vill också krama dig! Hoppas nu denna kommentaren kommer upp, har kommenterat typ dem 3 eller 4 sista inläggen men mina kommentarer har inte kommit upp :( och det är inte kifft alls :p looove you!

2013-02-24 @ 13:31:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0