Monkey Forrest

Jag vill börja med att gratulera min pappa som fyller 55 härlig år. Grattis pappa, älskar dig!
 
Just nu ligger jag brevid Jessica på en solsäng som man får lov att låna om man ska bada här. Detta kostar oss 20000!!!! Ungefär 12-13 kronor:)
Vi har inte sån lyx där vi bor som kan bada i en pool varenda dag utan vi får gå tio minuter till ett 5 stjärnigt hotell för att få svalka av oss litta.
 
Igår blev vi hämtade av en kille från byn vi bor i nu.  
Det va en färd på 1 tim 50 min utan dess like!
Det va plattan i mattan hela tiden med sjukt mycket trafik.
Bara det va ett äventyr i sig.
 
När vi kom fram till byn fick vi hälsa på alla och på kvällen va det balinesisk mat och sen läggdags..
 
Jag vakna tre på natten ungefär av ett ösregn jag aldrig varit med om tidigare, ja det regna jävlar i det!!
Jag somna till slut om men vid fyra tiden började en utav ungefär 200 tuppar gala, sen va alla dom andra tupparna också igång, så det va lika bra att vänja sig.
 
Idag va det frukost vid åtta sen skulle vi ut på en tre timmars promenad.
Jag sluka 4 stora glas med vatten innan vi gick plus 2 flaskor i väskan. När vi hade gått halva vägen så va det slut.. Men vi höll oss hela vägen hem som tur va:)
Vi besökte något som heter monkey Forrest där det va fullt av små apor, sjukt coolt.
Vi va hemma lite över 12 och då va det lunch.
Och som sagt just nu ligger jag här och steker i 40 grader värme medan Jessica svalkar sig i poolen:)
 
Fridens!!
 
 


Kommentarer
Martin

Fy fan vad gött det låter! Ni får filma o lägga upp på bloggen! =)

Svar: Vi ska verkligen försöka, änsålänge får vi inte ens bilderna på rätt håll :D
Edvin och Jessica

2013-03-04 @ 11:14:00
URL: http://www.byggarn.wordpress.com
Tobbe o Katharina

Tack för grattiset Roligt att höra om tupparna.I dag var det en som flög över staketet här!Men de är bara 3

2013-03-04 @ 19:55:04
Kerstin Bengtsson

Skönt att höra att allt går bra. Lite chock kanske både med värmen kontra regn. Mycket av allt tydligen. Sköt om er nu. Kram!

Svar: Ja här är verkligen lite av varje. Men verken regn eller åska påverkar oss då solen skiner så att det räcker och blir över. Kramar Jessica och Edvin
Edvin och Jessica

2013-03-04 @ 22:38:34
Anonym

Hejsan Jessica & Edvin,
Monkey forrest e sjukt najs, hoppas Ni kommer upp till draftingen o elefantridningen oxå, riktigt häftigt om man får drafta m rätt kille :)Hoppas Ni får en mycket lärorik resa, så kul o läsa hur Ni har det,ta hand om Er :)

2013-03-05 @ 11:15:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0