Honolulu baby!

Aloha från hawaii!
 
Honolulu baby:)
 
Jahapp då va man i Amerika igen, skönt som tusan, känns lite mer som hemma.
En annan inte lika rolig grej är att jag har åkt på en öroniflammation...
För mycket snorklande och dykande sa doktorn.
 
Vi skulle ha bott hos en couchsurfer vid namn Jeff men när vi såg rummet och hur han va så va det inte lika intressant.
 
Han va en 20årig pojke och då menar jag verkligen det. Han kan inte ha vägt mer än 50 kg och han hade hela väggarna täckta av planscher.
På bordet stod där en sån rök grej man använder när man röker rock n roll tobak.
 
Vi ställde väskorna och gick ut för att leta rätt på ett sjukhus.
 
När vi väl var klara med sjukhus besöket så besluta vi oss för att lyxa till det lite och ta in på ett fint hotell.
 
Så blev fallet, vi hämtade väskorna igen. Han va inte hemma så vi lämna en lapp:)
 
Bussen tog tio minuter till waikikki weave hotel:)
Riktigt fint rum med sköna sängar, rena lakan och en skön dusch.
 
Vi passa på att köpa upp lite smått och gått som vi kunde ha framför tven, riktigt mysigt!
 
Grymt skönt att få sova i en ordentlig säng för en gång skull, speciellt när jag inte sov en sekund på planet.
 
Jag vill också passa på att säga att jag inte bara har den bästa flickvännen utan den bästa flickvännen i världen.
 
Hon har verkligen tagit hand om mig.
 
Hon kasta in mig i en iskall dusch på Fiji när jag hade jätte hög feber, hon sprang och hämta drickbart vatten, knacka på grannarna mitt i natten och fråga om medicin, dukar fram frukost, visar att hon verkligen bryr sig om mig!
Älskar dig!
 
Klockan åtta ikväll tar vi lokal planet till maui och ska stanna där resten av vistelsen.
Flygplanet tar en halvtimme så det är ju skönt:)
 
Vi hörs snart igen!
 
///Edvin 


Kommentarer
Martin

Skönt att det ordnade sig! Kan tänka mig att ni fick äta upp er en aning efter er svält. =) Hur länge stannar ni på Hawaii?

2013-05-20 @ 23:47:51
URL: http://www.byggarn.wordpress.com
Sara aka Svenne

Hoppas dina öron ger med sig snart! Krya på dig! Vist är Jessica bra, typ så där bäst är hon :) ni är så fina ihop! Och ja ibland är det skönt att lyxa till det med hotell, ordentlig dusch, skön säng, onyttigheter osv :) det tyckte jag ni var värda! Ha nu en bra tid i Amerikat! :D puss och kram till er!

2013-05-21 @ 06:39:20
Micke Lennon

Pass opp för öroninflammationen! jag hade det i Thailand också. Och trotsa det ändå genom att doppa huvudet under vattnet vilket resultera i ännu mer smärta såklart :(

2013-05-21 @ 06:41:26
Ingela emma

Hej tänker på er. Bara njut av värmen här regnar det

2013-05-21 @ 20:37:02
Tobbe o Katharina

Tråkigt att du har varit sjuk Edvin.
Roligt att du är pigg igen.
Fantastiskt att ni är på Dans skola (HULA HULA)
Skojigt att det ingår bast kjol.
Enormt om vi fick se bilder(länge sen).
Gigantiskt att ni är så långt borta.

Har ni kvar några klöver.
När eran resa så småningom är över.
Så ta er om Nordpolen en titta.
På allt det vita man där kan hitta.
För det har vi fått se med leda.
Och det leder inte till solsveda.
Kramar i från
N 56"07.276`
E 012"45.501`



2013-05-22 @ 19:58:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0