Min kära far

I början va det jessica som va på mig att jag också skulle blogga så att mina nära och kära också kan få läsa om vad jag skriver men nu är det tvärt om, jessica har legat på latsidad med bloggandet ett tag nu.
 
Min pappa har inte Facebook, Skype eller nått sånt så bloggen är stället han följer oss på.
 
Så här kommer en liten hälsning till min käre far:
 
Goa och glada på ön Maui vi må vara, Min öroninflammation har gjort att jag inte kunnat dykt, men jag ser det positivt nu när jag får se ön på vår utflykt.
 
Vi bor hos en dam på 62 år, hon är pratglad, liten och har grått hår.
 
Ibland sitter vi tillsammans och äter vår mat, visst är hon snäll men jag kan inte med hennes prat.
 
Nu är det bara fem och en halv vecka tills jag ska komma hem och åter igen börjar mecka.
 
Men först och främst ska det njutas, innan jag kommer hem och valven ska jutas.
 
Hoppas du mår bra min käre far, 
jag älskar dig nu och alla andra dar.
 
Ha det!!
 
///Edvin


Kommentarer
Sara aka Svenne

Fint gjort av dig Edvin :)

2013-05-26 @ 22:29:20
Tobbe o Katharina

Take care!!!
Om dej och din kära Jessica

2013-05-28 @ 20:17:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onebigtrip.blogg.se

Denna bloggen handlar om Jessica och Edvin som känt varandra sen dom var 12 år gamla, nu är det mer än 2 år sedan dom möttes på en flygplats i Los Angeles och bestämde sig för bli ett par <3 Året efter hann dom komma hem från LA, flyttat ihop, skaffat hund, skaffat jobb, besökt London, Grekland och Italien och nu har dom även kommit hem från sitt livs resa som tog dom ett helt varv runt vår jord....

RSS 2.0